Μουσικό Σχολείο Χίου-Γυμνάσιο

Βραβευμένο: 
ΟΧΙ
Έτος Εγγραφής: 
2023
Θέματα: 
2023-2024
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Κλιματική Αλλαγή
2024-2025
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Φύση και βιοποικιλότητα
Θάλασσες και Ακτές
Κλιματική Αλλαγή

Τα νέα του Σχολείου μας

6.4.2025

Τα  έργα μας, "Η Θάλασσα και τα Θαλάσσια Τοπία για την Ανθρωπότητα", βρίσκουν την έκφρασή τους σε μια ανάγλυφη ταπισερί μικτών τεχνικών.

 

 Το ταπεινό χαρτόνι παρέχει τη θεμελιώδη δομή, η στιβαρή του μορφή μιμούμενη την διαρκή παρουσία των ακτογραμμών και τον όγκο των νησιών. Στρώσεις από σκισμένες εφημερίδες, κολλημένες με αραιωμένη κόλλα, δημιουργούν μια δυναμική επιφάνεια, το κατακερματισμένο τους κείμενο υπονοώντας τις αμέτρητες ιστορίες που έχει δει η θάλασσα – ταξίδια, ανακαλύψεις και την άμπωτη και παλίρροια της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης με τις θάλασσες.

 

19.3.2025

 Αναρτήσαμε μικρές αφίσες στις αίθουσες διδασκαλίας:

"σβήνουμε τα φώτα όταν βγαίνουμε από την αίθουσα."

19.3.2025

Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των παιδιών της Β’ Γυμνασίου σε θέματα εξοικονόμησης ενέργειας, τόσο στο σχολείο, όσο και στο σπίτι τους, αφιερώθηκε μια διδακτική ώρα στο μάθημα της Πληροφορικής για τους λαμπτήρες που χρησιμοποιούμε. Μεταξύ άλλων, έγινε συσχέτιση της ισχύος/ενέργειας (Watt) και της φωτεινότητας (Lumen) για διάφορους τύπους λάμπας.

12.2.2025

1. Στα διαλείμματα κλείνουμε τα φώτα όταν βγαίνουν έξω οι μαθητές.

2. Όταν πλένουμε τα χέρια μας στην τουαλέτα δεν χρησιμοποιούμε πολύ χαρτί.

3. Ανακυκλώνουμε στις τάξεις μας και μαθαίνουμε αν δεν ξέρουμε τα ανακυκλώσιμα και μη ανακυκλώσιμα υλικά.

4. Μαζεύουμε τα σκουπίδια που βρίσκουμε στην αυλή και τους διαδρόμους και προσέχουμε να μην πετάμε σκουπίδια οπουδήποτε εκτός των κάδων.

5. Στο τέλος της ώρας κλείνουμε τους διαδραστικούς πίνακες και δεν παίζουμε με αυτούς και όταν φεύγουμε τους απενεργοποιούμε.

10.2.2025

Η ανακύκλωση στο σχολείο μας ξεκινά μέσα σε κάθε τμήμα, όπου υπάρχουν κάδοι σε κάθε αίθουσα. Στη συνέχεια, συνεχίζεται και στους διαδρόμους με μεγαλύτερους κάδους, καθώς και στην αυλή με ακόμη μεγαλύτερους. Οι μαθητές, με δική τους πρωτοβουλία, είτε δημιούργησαν αυτοσχέδιους κάδους ανακύκλωσης για την αίθουσα τους είτε χρησιμοποίησαν αυτούς που παρέχει το σχολείο και επιμελήθηκαν τις πινακίδες σήμανσης τους.

15.4.2024

Όταν πηγαίνω στο σχολείο το πρωί

τρέχω και βγαίνω στην αυλή.

Τα παράθυρα ανοίγω στη στιγμή

και γίνεται ανακύκλωση σωστή. 

Τους κάδους κάθε πρωί

πάω και αδειάζω απ΄ την αυλή.

Το σκουπίδι μόλις δω

στον κάδο το πετώ.

Τα καπάκια μαζεύω στο λεπτό

και το φώς μένει κλειστό.

Στις τουαλέτες μόλις μπω

το νερό δεν σπαταλώ.

Τα λουλούδια κρατάμε ζωντανά

γιατί τα ποτίζουμε συχνά.

Κρατώντας το δάσος καθαρό

μένει το οξυγόνο ενεργό.

Η συμπεριφορά πάντα καλή

13.4.2024

Η Τέχνη της Γης, (Land Art) είναι μια μορφή τέχνης που ενσωματώνει και αλληλεπιδρά με το φυσικό τοπίο και παίζει σημαντικό ρόλο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση των εφήβων. Μέσω της δημιουργίας έργων τέχνης που είναι αρμονικά ενσωματωμένα στο περιβάλλον, οι νέοι μαθαίνουν να εκτιμούν και να σέβονται τη φύση, αναπτύσσοντας μια βαθύτερη κατανόηση της σημασίας της διατήρησης του φυσικού κόσμου.

1.4.2024

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΘΑΛΑΣΣΑ;

  • Η θάλασσα περιέχει τη μεγαλύτερη ποικιλία ζωής στη Γη.
  • Περισσότερα από 700 εκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως εξαρτώνται από το ψάρεμα.
  • Η θάλασσα μας προσφέρει οξυγόνο να αναπνεύσουμε και, μέσω του ρόλου της στον κύκλο του νερού, μας δινει το νερό που πίνουμε.
  • Επίσης απορροφά τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου και την περίσσεια θερμότητας.
  • Οι ωκεανοί αποτελούν το σπίτι μιας απίστευτης ποικιλότητας άγριας πανίδας.

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ;

Σελίδες

Διεύθυνση: 
Θυμιανά, Χίος
82100 Χίος