Περιβαλλοντικός έλεγχος της αυλής του σχολείου μας (βήμα 2ο )

Η σχολική αυλή αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς χώρους του σχολείου, καθώς συμβάλλει στην ψυχαγωγία, την κοινωνικοποίηση και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών. Στο πλαίσιο του προγράμματος «Οικολογικά Σχολεία», το πρώτο βήμα για τη βελτίωση της σχολικής αυλής είναι η αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης και η διαμόρφωση ενός βιώσιμου σχεδίου δράσης.

2ο Βήμα: Διαγνωστική Αξιολόγηση της Σχολικής Αυλής

Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει την καταγραφή και την ανάλυση του χώρου από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Βασικά σημεία αξιολόγησης είναι:

Φυτικό περιβάλλον: Υπάρχουν δέντρα, λουλούδια και θάμνοι ή επικρατεί τσιμέντο και άγονο έδαφος;

Υποδομές: Υπάρχουν καθιστικά, σκιεροί χώροι, κάδοι ανακύκλωσης και πράσινες γωνιές;

Ασφάλεια & καθαριότητα: Είναι η αυλή καθαρή, ασφαλής και προσβάσιμη σε όλους τους μαθητές;

Αλληλεπίδραση με τη φύση: Προσφέρει η αυλή ευκαιρίες για περιβαλλοντική εκπαίδευση και παιχνίδι κοντά στη φύση;

Συγγραφέας: 
Ειρήνη Πέρτσαλη