«Μαθαίνουμε για το Περιβάλλον … από τους Μεγαλύτερους!»

Σε μια όμορφη δράση με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων των μαθητών για την προστασία του περιβάλλοντος, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης ανέλαβαν έναν ξεχωριστό ρόλο. Χρησιμοποιώντας εικόνες και παραδείγματα από την καθημερινότητα, συζήτησαν με τους μικρότερους μαθητές για τους βασικούς πυλώνες ενός οικολογικού σχολείου.

Με τρόπο απλό και κατανοητό, παρουσίασαν θέματα όπως η ανακύκλωση, η εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η προστασία των χώρων πρασίνου. Οι εικόνες βοήθησαν τα μικρότερα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες και να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση.

Η επικοινωνία δεν ήταν μονόπλευρη. Οι μεγαλύτεροι άκουσαν τις σκέψεις και τις απορίες των μικρότερων και ενθάρρυναν τη συμμετοχή τους. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, καλλιεργήθηκε κλίμα σεβασμού, εμπιστοσύνης και κοινής προσπάθειας.

Η δράση αυτή απέδειξε πως όταν οι μαθητές διδάσκουν ο ένας τον άλλο, η μάθηση γίνεται πιο ουσιαστική. Και το όραμα για ένα οικολογικό σχολείο αρχίζει να παίρνει μορφή – μέσα από τη γνώση, τη συνεργασία και τη δράση.

Συγγραφέας: 
Πολυξένη Γιάχου