βήμα 2ο.

Στο δεύτερο βήμα οι μαθητές και οι μαθήτριες  οργανώθηκαν σε ομάδες και με τη βοήθεια των υπεύθυνων εκπαιδευτικών αποφάσισαν να ελέγξουν τον αύλειο χώρο του σχολείου και τις τουαλέτες για ενδεχόμενες διαρροές και άλλα προβλήματα που σχετίζονται με τη διαχείρηση του νερού στο σχολείο μας. Αφού έλεγξαν τον αύλειο χώρο, συζήτησαν και συνέταξαν τα ερωτηματολόγια που θα χρησιμοποιήσουν για την έρευνά του. Εν συνεχεία, πήραν τα ερωτηματολόγια και τα συμπλήρωσαν με βάση την παρατήρηση που έκαναν.  

Συγγραφέας: 
1dimkisacha