ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Βραβευμένο: 
ΟΧΙ
Έτος Εγγραφής: 
2022
Θέματα: 
2022-2023
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Αειφόρο Σχολείο
Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη
2023-2024
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Αειφόρο Σχολείο
Ποιότητα ζωής (υγιεινή - διατροφή)
Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη
2024-2025
Ενέργεια
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Αειφόρο Σχολείο
Φύση και βιοποικιλότητα
Θάλασσες και Ακτές
Ποιότητα ζωής (υγιεινή - διατροφή)
Μετακινήσεις - μεταφορές
Κλιματική Αλλαγή
Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη

Τα νέα του Σχολείου μας

5.2.2025

 Με αφορμή τις συζητήσεις μας για τους παγετώνες της Ισλανδίας, κάναμε  πειράματα προκειμένου να μάθουμε πως λιώνει γρηγορότερα ο πάγος. Χρειαστήκαμε παγάκια, αλάτι και ζάχαρη.

Αφού κάναμε τις υποθέσεις μας, παρατηρήσαμε ότι τα παγάκια με το αλάτι έλιωσαν πιο γρήγορα ενώ παράλληλα καταφέραμε να "σηκώσουμε" με την χρήση σπάγκου τα παγάκια αυτά!

'Επειτα, μέσα από φωτογραφίες διαφόρων ηφαιστείων της Ισλανδίας, παρατηρήσαμε την λάβα και τα πετρώματα από τα οποία αυτά αποτελούνται και θελήσαμε μέσα από ένα πείραμα να το αναπαραστήσουμε.

5.2.2025

Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στην Ισλανδία γνωρίσαμε και μιλήσαμε για  διάφορα φυσικά φαινόμενα που μπορεί κανείς να δει στη χώρα αυτή, όπως είναι το Βόρειο Σέλας και τα ηφαίστεια, ενώ ταυτόχρονα θαυμάσαμε εικόνες με διάφορα φυσικά αξιοθέατα όπως είναι οι καταρράκτες.

Στη συνέχεια, γνωρίσαμε την σημαία της Ισλανδίας μέσα από μια ομαδική κατασκευή καθώς επίσης δημιουργήσαμε το δικό μας Βόρειο Σέλας!

 

5.2.2025

Στην Ισπανία ο Andrew μας ενημέρωσε πως μια μεγάλη πλημμύρα ταλαιπώρησε την περιοχή. 

5.2.2025

 

Συνεχίζουμε τα ταξίδια μας παρέα με τον φίλο μας τον Andrew από τον οποίο λάβαμε νέο γράμμα!  

Αυτή τη φορά κληθήκαμε να ανακαλύψουμε μόνοι μας τον νέο προορισμό που επισκέφθηκε ο Andrew, μέσα από ένα παιχνίδι.

Χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία (Google lens) μπορέσαμε να εντοπίσουμε την χώρα-στόχο μέσα από την φωτογραφία της μεγαλύτερης αλλά και ψηλότερης εκκλησίας για την οποία φημίζεται.

Η χώρα ήταν η Ισλανδία. Η χώρα της φωτιάς και του πάγου! 

 

5.2.2025

Ο προγραμματισμός είναι μια από τις αγαπημένες μας δραστηριότητες.  

Μέσα από συχνή εξάσκηση ανεβάσαμε το επίπεδο δυσκολίας και την τάξη μας επισκέφτηκε το Botley 2.0 .

 Το σημερινό σενάριο προγραμματισμού :

Τα παιδιά έγιναν οι βοηθοί των ζώων του δάσους, τα οποία ύστερα από μια καταστροφική πυρκαγιά που ξέσπασε στο δάσος τους αναγκάστηκαν να φύγουν αναζητώντας ένα ασφαλές περιβάλλον.  

5.2.2025

 Με αφορμή το ταξίδι του φίλου μας του Andrew στην Ισπανία και έχοντας ήδη συγκεντρώσει ποικιλία από συνταγές για ισπανικά φαγητά αποφασίσαμε να φτιάξουμε την σούπα Gazpacho .

Συγκεντρώσαμε τα υλικά & ακολουθήσαμε τα βήματα της συνταγής.

Στην συνέχεια την αφήσαμε για κάποιες ώρες στο ψυγείο, μιας και πρόκειται για μια κρύα σούπα, και φυσικά την δοκιμάσαμε!

Ακόμα, συναντηθήκαμε με άλλα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και μοιραστήκαμε τις συνταγές που επιλέξαμε αλλά και το αποτέλεσμα μας!

5.2.2025

Με αφορμή τα ταξίδια του νέου μας φίλου Andrew, τα παιδιά κλήθηκαν να συγκεντρώσουν πληροφορίες για διάφορα φαγητά αλλά και αντίστοιχες συνταγές φαγητών της Ισπανίας προκειμένου να βοηθήσουν τον Andrew στο ταξίδι του εκεί.

Έτσι, τα παιδιά συγκέντρωσαν και παρουσίασαν μια σειρά από γνωστά ισπανικά φαγητά όπως τσούρος, παέγια και πίντσος!
 

 

 

5.2.2025

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning "Global travelers of Ecosimahia" και σε συνέχεια του περιπάτου μας αλλά και της δημιουργίας του χάρτη της γειτονιάς μας, πραγματοποιήσαμε ψηφιακή συνάντηση με δύο νηπιαγωγεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

5.2.2025

στο σχολείο μας, είχαμε μια πολύ σημαντική συζήτηση με τα παιδιά. Μιλήσαμε για την Εξέγερση του Πολυτεχνείου, ένα ιστορικό γεγονός που σημάδεψε τη χώρα μας στις 17 Νοεμβρίου του 1973.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις έννοιες της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας, βασικές αρχές που αγωνίστηκαν να υπερασπιστούν οι φοιτητές του Πολυτεχνείου.

Μαζί, ανακαλύψαμε τα συνθήματα που φώναζαν, όπως το  "Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία".

5.2.2025

Με αφορμή τον περίπατο στη γειτονιά μας αποφασίσαμε να αποτυπώσουμε την διαδρομή που ακολουθήσαμε από το σχολείο μέχρι την πλατεία Νικολόπουλου. 

Έτσι, συμβουλευτήκαμε τους χάρτες που μας παρέχει το διαδίκτυο και σχεδιάσαμε την γειτονιά μας μέσα από ομαδική συνεργασία. 

Έπειτα, φτιάξαμε τον χάρτη με την διαδρομή του περιπάτου, ατομικά ,προσθέτοντας διάφορες λεπτομέρειες που μας έκαναν εντύπωση.

 

Σελίδες

Διεύθυνση: 
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 23
23
11141 ΑΘΗΝΑ