32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
Τα νέα του Σχολείου μας
Στο Ευρωπαικό οικολογικό πρόγραμμα eTwinning Eco Team που εκπονούμε με τον ρόλο του ιδρυτή καλούμε και καλούμαστε να δραστηριοποιηθούμε σε οικολογικά αφιερώματα-mini projects- που ενδιαφέρουν εμάς και τους εταίρους μας.
Αυτήν την περίοδο μία από τις διακρατικές ομάδες του προγράμματος μας ανέθεσε την Μέλισσα, τον ρόλο της στην επικονίαση των λουλουδιών, στους κινδύνους που διατρέχει και στους τρόπους αντιμετώπισης.
Σας παρουσιάζουμε κάποιες από τις δράσεις μας.
1. Εμπλοκή γονέων στο πρόγραμμα με την διδακτική βοήθεια του maskot Leafuli φυσικά.
Ο Οικοκώδικας της τάξης μας
με τον οποίο συντάσσουμε το σύνολο των κανόνων της περιβαλλοντικής συμπεριφοράς μας στο σχολείο και στο σπίτι.
Ο δικός μας οικοκώδικας αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του σχολείου και της τάξης στα επιλεγμένα θέματα-πεδία δράσης.
Είναι ένα κολάζ σε χαρτόκουτο-φυσικά...
Το περιεχόμενο του επανεξετάζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα ανανεώνεται ώστε να αντιπροσωπέυσει τις ανάγκες και τις δράσεις που αποφασίζουμε!
Την Τρίτη 9 Απριλίου 2024 συγκεντρώνουμε χαρτιά, χαρτόνια, πλαστικά και άλλα “σκουπίδια” ,
επισκεπτόμαστε το σπιτάκι ανταποδοτικής ανακύκλωσης της γειτονιάς μας και μαθαίνουμε για την αξία της ανακύκλωσης συσκευασιών και χαρτιού.
Η πιο μικρή πράξη ανακύκλωσης, έχει μεγάλο αντίκτυπο στον πλανήτη μας κι εμείς συμβάλλουμε στο να κάνουμε τον κόσμο μας πιο καθαρό και πιο πράσινο!
https://blogs.sch.gr/32nipth/2024/04/02/antapodotiki-anakyklosi-syskeyasion/
Στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο “Eco Team” στο οποίο συμμετέχουμε,
ένα από τα «οικολογικά αφιερώματα» του έργου αφορά δραστηριότητες σχετικές με τη βιοποικιλότητα και τα απειλούμενα με εξαφάνιση ζώα στις χώρες των σχολείων εταίρων.
Τα ελληνικά σχολεία του έργου διαλέξαμε να ασχοληθούμε με τα παρακάτω τρία ζώα που ζουν στις ελληνικές θάλασσες και δημιουργήσαμε συνεργατικό εκπαιδευτικό σενάριο:
• Τη χελώνα Καρέτα Καρέτα (caretta caretta)
• Τη φώκια Μονάχους Μονάχους (monachus monachus)
Σάββατο 23 Μαρτίου στις 20:30.
Για μία ώρα ακριβώς, αξιοθέατα, σημαντικά μνημεία, φορείς και επιχειρήσεις σε όλο τον πλανήτη θα σβήσουν συμβολικά τα φώτα, αναδεικνύοντας την επιτακτική πλέον ανάγκη για προστασία του κοινού μας σπιτιού, του πλανήτη!
Συμμετέχουμε και φέτος με δράσεις στο σχολείο και στο σπίτι: παιχνίδια με το φως και την σκιά, ιστορίες για την Γη, κώδικες.
Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το eTwinning Eco Team
https://blogs.sch.gr/32nipth/programmata/etwinning/eco-team-ecoteametwinning2023-2024/
και του οικολογικού αφιερωμάτος που αφορά στην βιοποικιλότητα και στα είδη υπό εξαφάνιση των ελληνικών θαλασών οι γονείς των μαθητών μας λαμβάνουν μήνυμα...
Σας παρουσιάζουμε την εικονική πινακοθήκη που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το eTwinning Εco Team και του 2ου οικολογικού αφιερώματος που αφορά στην
βιοποικιλότητα και στα
ζώα υπό εξαφάνιση των ελληνικών θαλασσών.
https://blogs.sch.gr/32nipth/programmata/etwinning/eco-team-ecoteametwinning2023-2024/
Στα πλαίσια του ευρωπαικού eTwinning Eco Team που εκπονούμε για την τρέχουσα σχολική χρονιά ζητήσαμε από τους γονείς των μαθητών μας να μας βοηθήσουν να κατασκευάσουμε στο σπίτι στολίδια για ένα δέντρο διαφορετικό από τα άλλα...
Το μήνυμα παρέδωσε ο μασκοτούλης του προγράμματος και όλοι ανταποκρίθηκαν!
Σελίδες
To 32o Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, συστεγάζεται με το 53ο και 52ο Δημοτικά σχολεία Θεσσαλονίκης. Αποτελείται από 2 τμήματα Πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος και 2 τμήματα ολοήμερου προαιρετικού προγράμματος, ενώ απασχολεί 4 εκπαιδευτικούς ΠΕ 60- Νηπιαγωγών. Το νηπιαγωγείο μας αποτελεί χώρο μάθησης, έμπνευσης, ανακάλυψης, δημιουργίας, παιχνιδιού, έκφρασης συναισθημάτων και κοινωνικοποίησης. Κεντρική παιδαγωγική μας άποψη είναι ότι το σχολείο οφείλει να παρέχει ένα περιβάλλον ασφαλές , μη ανταγωνιστικό, με σαφείς κανόνες λειτουργίας μέσα στο οποίο τα παιδιά μπορούν να αναδείξουν την προσωπικότητά τους, να εκφράσουν τις ανησυχίες τους και να μοιραστούν τα ενδιαφέροντά τους.
Σκοπός του σχολείου για τα προσεχή έτη είναι να δημιουργήσει κατάλληλες προυποθέσεις και συνθήκες ώστε να εφαρμόσει πρακτικές που θα βελτιώσουν το κατά πολύ βεβαρημμένο αστικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται ώστε να ανακουφίσει την σχολική κοινότητα αλλά και την γειτονιά.