Μαθαίνω να ξεχωρίζω τα ανακυκλώσιμα υλικά.

Στα πλαίσια της εισαγωγής στην έννοια της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης αντικειμένων γίνονται διάφορες δραστηριότητες για να κατανοήσουν τα παιδιά ποια απορρίμματα είναι ανακυκλώσιμα και ποια όχι. 

Μετά από μια μικρή εισαγωγή σχετικά με τα υλικά και τις ιδιότητές τους γίνεται άσκηση ταξινόμησης για τα ανακυκλώσιμα υλικά, με μορφή παιχνιδιού. Σκοπός της άσκησης είναι ο σωστός διαχωρισμός των ανακυκλώσιμων συσκευασιών (γυαλί, χαρτί, πλαστικό) και η τοποθέτηση κάθε αντικειμένου στο κατάλληλο στεφάνι.

Η νηπιαγωγός διασκορπίζει στο χώρο διάφορα υλικά, βάζει μουσική και μόλις σταματά η κάθε παιδί παίρνει ένα αντικείμενο και το βάζει στο σωστό στεφάνι. Κάθε στεφάνι έχει ήδη ένα αντικείμενο και τη λέξη (πλαστικό, γυαλί κτλ) μέσα. 

Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και φτιάχνουν καρτέλες 15Χ15εκ. με τη λέξη και κομμάτια από το υλικό κολλημένα πάνω. Για προφανείς λόγους στην καρτέλα με το ΓΥΑΛΙ κολλούν εικόνες από γυάλινα αντικείμενα. Χρησιμοποιούμε τις καρτέλες στο χαλάκι του Bee Bot. 

Συγγραφέας: 
Δήμητρα Ξυλωμένου