Ερευνώντας, καταγράφοντας και εφαρμόζοντας αλλαγές στο νηπιαγωγείο μας για να γίνουμε ένα έξυπνο σχολείο!

Την εβδομάδα από 10 έως 14 Νοεμβρίου ενημερωθήκαμε για τον κύκλο ζωής ενός πλαστικού μπουκαλιού και κάναμε πείραμα να δούμε τη διαφορά ενός χαρτιού κι ενός πλαστικού όταν είναι σε νερό. Το ένα διαλύεται μα το άλλο παραμένει αναλλοίωτο.Στη συνέχεια με λίστες στα χέρια ερευνήσαμε το σχολικό χώρο (τάξεις και γραφεία) και καταγράψαμε: α)ποια πλαστικά μιας χρήσης και σε τι ποσότητα έχουμε και χρησιμοποιούμε, β) ποια πλαστικά χρησιμοποιούμε πολλές φορές και γ) ποια από αυτά τα πλαστικά ανακυκλώνονται εύκολα, δύσκολα και καθόλου (αναζητήσαμε την ειδική σήμανση που περιέχει τον αριθμό που αντιστοιχεί στο βαθμό που μπορεί ένα πλαστικό να ανακυκλωθεί). Αφού είπαμε ΟΧΙ στα πλαστικά μιας χρήσης και ΝΑΙ στα πλαστικά πολλών χρήσεων, αναλάβαμε εσωτερική δράση για άμεση αντικατάστασή τους! Μετά από συζήτηση και αρκετές προτάσεις των παιδιών καταλήξαμε σε 4 είδη:  Τα πλαστικά μπουκάλια νερού με παγουρίνα, οι πλαστικές σακούλες με υφασμάτινες, οι κόλλες τύπου στικ με υγρή κόλλα σε μεγάλο μπουκάλι  και οι πλαστικές σακουλίτσες (τύπου πολυμπαγκ) με ταπεράκια  .Με την υποστήριξη όλων των γονέων το εφαρμόσαμε!                                                                                            

 

Συγγραφέας: 
teamwork3