Μείωση Οικολογικού αποτυπώματος του σχολείου

1. Έρευνα στο σχολείο 

  • Ερωτηματολόγιο Οικολογικό Άγχος/EcoAnxiety
  • “Bioblitz"ημέρα, καταγραφή καιταυτοποίηση όσων περισσότερων ειδών ζώων και φυτών σε μια συγκεκριμένη περιοχή μέσα σε 24 ώρες
  • Επιστροφή σχολικών βιβλίων
  • Μείωση Οικολογικού αποτυπώματος από τις δύο περιβαλλοντικές δράσεις: επαναχρησιμοποίησης βιβλίων και χρήση επαναχρησιμοποιούμενων μπουκαλιών  

2. Δραστηριότητες  - Μείωση Οικολογικού Αποτυπώματος 

1.“Υδάτινες σκέψεις: στοχασμοί στον κύκλο του νερού και τις πλημμύρες του αύριο” Πρόγραμμα ΚΕΠΕΑ Διρφύων - Μεσσαπίων

2.Περπάτημα στο μονοπάτι του Βαθροβουνίου και  γνωριμία της οικολογίας της περιοχής, της τοπικής χλωρίδας και πανίδας σε τοπικές ορειβατικές διαδρομές

3.Εκπαιδευτική επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο Διομήδους στο Χαϊδάρι - επαφή με τον κόσμο των φυτών

4.Εκδρομή στο ΚΕΠΕΑ  Διρφύων  Μεσσαπίων – σύνδεση  με το φυσικό περιβάλλον και την αειφόρο διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων

5.Πρόγραμμα βασικής επιβίωσης στη φύση

3. Δράσεις  - Μείωση Οικολογικού Αποτυπώματος 

1.Ανακύκλωση κατά χρώμα – Let’s Recycle  

2.Ανακύκλωση Σχολικών Βιβλίων – Let’s Bookcycle (οι μαθητές σε ποσοστό 60% χρησιμοποιούν βιβλία  σε πολύ καλή που επέστρεψαν οι συμμαθητές τους) 

3.Χρήση επαναχρησιμοποιήσιμου παγουριού για νερό (συμμετοχή 180 από τους 288 μαθητές)

4.Κομποστοποίηση – Let’s Compost (τη φετινή χρονιά παρήχθησαν  200 λίτρα χώμα) 

5.Ανταλλακτικό Bazaar - "Let’s Revive…Forgotten Home Treasures”  (Χριστουγεννιάτικο Ανταλλακτικό bazaar -ευαισθητοποίηση για τη μείωση της σπατάλης)

6.Επαναχρησιμοποίηση σχολικών στολών  - "Let's Revive School Uniforms« (επαναχρησιμοποίηση στολών παρέλασης και ποδιών εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών

7.Λαχανόκηπος στο  σχολείο με εποχιακά λαχανικά

8.Καθαρισμός των τριών υιοθετημένων ακτών της Χαλκίδας

9.Μέτρηση της ημερήσιας ηλεκτρικής κατανάλωσης

10.Υλοποίηση προγράμματος  e-twinning  με τίτλο:  Water we waiting for  και υλοποίηση καμπάνιας για το νερό

Συγγραφέας: 
Βλάχβεη Στέλλα