Διαμόρφωση σχεδίου δράσης - 3ο βήμα

Με επιτυχία διαμορφώθηκε το σχέδιο δράσης που επιλέξαμε με την ομάδα εργασίας μας! Ο διαθεματικός, βιωματικός χαρακτήρας του σχεδίου μας και η ολιστική προσέγγιση καλύπτουν τον κύριο στόχο που είναι: να εμπλακούν όσο το δυνατόν περισσότεροι μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί. Το σχέδιο δράσης έχει όχημα τη διδασκαλία των εικαστικών και μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου γίνεται σύνδεση με πολλά γνωστικά αντικείμενα, ενώ αξιοποιούνται και οι διδακτικές ώρες στο ολοήμερο σχολείο. Οι στόχοι μας έχουν τεθεί σε ρεαλιστική βάση, σύμφωνα με την έρευνα που κάναμε. Είναι σημαντικό τα παιδιά να συμμετέχουν με χαρά και να μαθαίνουν με παιγνιώδη και δημιουργικό τρόπο, ώστε τα αποτελέσματα να έχουν μόνιμο χαρακτήρα!
Ένα σημαντικό στοιχείο του σχεδίου μας είναι η αλληλεπίδραση με σχολεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς συμμετέχουμε σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα eTwinning.
Μέσα από την διαδικασία διαμόρφωσης του σχεδίου έγιναν τα εξής: * η οργάνωση των στόχων μας * ορισμός ομάδων εργασίας και μπόρεσαν να κατανεμηθούν αρμοδιότητες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, τις δεξιότητες και τα ταλέντα των παιδιών * η επιλογή και η ταξινόμηση των δραστηριοτήτων μας * ο καθορισμός χρονοδιαγράμματος * διάλογος ώστε να οργανώσουμε πλάνο για την αξιολόγηση και την παρακολούθηση της πορείας του έργου μας.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική συνεργασία, την προθυμία και την δέσμευσή για την επίτευξη των στόχων μας!
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός, Εικαστικός: Θεοδώρα Χανδρινού

Συγγραφέας: 
Theodora Chandrinou