Δ4: Εξετάζοντας τα άβια κ έμβια στοιχεία στο παρτέρι του σχολείου μας.

 

 

       Με αφορμή την ενότητα της Μελέτης της Δ τάξης για τα οικοσυστήματα, την Τετάρτη 22/02/23 ανεβήκαμε στα παρτέρια που υπάρχουν πίσω από το κτίριο του σχολείου μας.

      Στόχος μας ήταν να διερευνήσουμε  στην πράξη ένα  οικοσύστημα και να δούμε από κοντά  τα στοιχεία που το αποτελούν. Επιλέξαμε ένα τμήμα τους,  προκειμένου να οριοθετήσουμε το υπό εξέταση οικοσύστημα.  Σημειώσαμε τα φυτά, τα έντομα κ οτιδήποτε άλλο βρήκαμε. Έπειτα, διαχωρίσαμε τα στοιχεία αυτά σε έμβια κ άβια. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή κ με άγρια χόρτα ( όπως τσουκνίδες, μολόχες κ ζόχους). Επίσης, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα μέρη των φυτών, τη φωτοσύνθεση κ  την ανάπτυξή τους.

     Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με ένα κομμάτι του σχολείου, το οποίο τους έδωσε την ευκαιρία να προσεγγίσουν τις γνώσεις που έλαβαν στο μάθημα της Μελέτης με έναν πιο βιωματικό τρόπο και έχοντας ο καθένας/η καθεμία πιο ενεργητικό ρόλο. Βίωσαν τη χαρά της επαφής με τη φύση, περιέργεια για όσα φυτά έβλεπαν πρώτη φορά και αντάλλαξαν γνώσεις που είχαν για αυτά (πχ. για τις θεραπευτικές ιδιότητες της τσουκνίδας και το "αντίδοτο" που έχει η μολόχα, κτλ.).

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ειρήνη Βαρελτζή, ΠΕ 70

Συγγραφέας: 
Ελένη Γυρέλλη