"To νερό"

Το πρόγραμμα για "το νερό" ξεκίνησε με ιστόγραμμα καταιγισμού ιδεών των παιδιών για τις γνώσεις τους γύρω από το νερό. Τα παιδιά είπανε και καταγράψανε τις γνώσεις τους για τα μέρη στα οποία βρίσκεται το νερό, για τα είδη του νερού(αλμυρό, γλυκό, πόσιμο), για τις χρήσεις του, για την αναγκαιότητα του.

Στη συνέχεια του προγράμματος υλοποιήθηκαν δραστηριότητες φυσικών επιστημών, πειράματα τήξης, πήξης, βρασμού, εξάτμισης, για την φυσική κατάσταση του "νερού" υγρή μορφή, στερεή, υδρατμός.

Επιπλέον γίνανε πειράματα για τις ιδιότητες του νερού, άχρωμο, άγευστο, πειράματα επίπλευσης- βύθισης, διάλυτότητας και μη διαλυτότητας ουσιών μεσα σε αυτό.

Στην πορεία  του προγράμματος οι μαθητές χωρίστηκαν σε δυο ομάδες: η Α) ομάδα κατέγραψε με ζωγραφιές τις εμπειρίρες τους για το πού υπάρχει νερό γύρω μας;  Στη γειτονιά, στο σπίτι, στο δάσος και στη συνέχεια κατηγοριοποίησαν ποιες πηγές νερού έχει κατασκευάσει ο άνθρωπος και ποιες από αυτές είναι φυσικές.

Η Β) ομάδα έκανε έρευνα στους χώρους του σχολείου για να εντοπίσει πηγές νερού (βρύσες, τουαλέτες, λάστιχα ποτίσματος). Τα ευρήματα τους καταγράφηκαν αρχικά σε κόλλες Α4 και στη συνέχεια συγκεντρωτικά σε μια κατάσταση.

Συγγραφέας: 
Ευαγγελια_Κ